ma | di | wo | do | vr | za | zo |
---|---|---|---|---|---|---|
Rapport Dagelijks Werk 4
Rapport Dagelijks Werk 4
jun 3 all-day
![]() Vanaf vandaag zullen de rapporten met de resultaten van Dagelijks Werk 4 online gepubliceerd worden op het platform van MyRo Online. Ouders en leerlingen hebben hiertoe toegang via hun Smartschoolaccount.. Vakleerkrachten kunnen op dit rapport[...]
|
||||||
Deliberatievergaderingen
Deliberatievergaderingen
jun 26 all-day
![]() De leerkrachten houden deliberatievergaderingen. De leerlingen blijven thuis.
Administratieve dag voor leerlingen
8:25 am
Administratieve dag voor leerlingen
jun 26 @ 8:25 am – 10:00 am
![]() Alle leerlingen worden op school verwacht van 08.30 u. tot 10.00 u. voor het inleveren van huurboeken. Leerlingen die aangeduid werden om hun schriftenpakket in de school te bewaren, brengen dit ook mee.
|
Deliberatievergaderingen
Deliberatievergaderingen
jun 27 all-day
![]() De leerkrachten houden deliberatievergaderingen. De leerlingen blijven thuis.
|
Deliberatievergaderingen
Deliberatievergaderingen
jun 28 all-day
![]() De leerkrachten houden deliberatievergaderingen. De leerlingen blijven thuis.
|
Administratieve dag voor secretariaat
Administratieve dag voor secretariaat
jun 29 all-day
De mensen van het secretariaat nemen vandaag de tijd om alle administratie in orde te brengen die bij het einde van het schooljaar hoort. De leerlingen blijven thuis.
Uitreiking jaarrapport en oudercontact
Uitreiking jaarrapport en oudercontact
jun 29 all-day
![]() Alle leerlingen worden tussen 16.00 u. en 20.00 u. op school verwacht voor de rapportuitreiking. Er is eveneens een mogelijkheid tot oudercontact met de klassenleraar in de eigen klas. Indien u geen oudercontact nodig acht,[...]
|
Oudercontact op uitnodiging
Oudercontact op uitnodiging
jun 30 all-day
![]() Ouders die via het rapport werden uitgenodigd worden in de voormiddag, tussen 10.00 u. en 12.00 u. verwacht voor een contactmoment met de vakleerkracht(en) en directie in een toegewezen klaslokaal. In de namiddag sluiten wij[...]
|